Nie masz produktów w koszyku.
Wadliwy towar lub niezgodny z umową
Podczas odbioru sprawdź stan przesyłki. Reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu i niezgodności z umową, będą rozpatrywane na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki, sporządzonego w momencie odbioru towaru w obecności spedytora firmy kurierskiej.
Prześlij do nas reklamowany produkt na adres sklepu:
ePraktyk Bartosz Zieliński
ul. Talasiewicza 16
38-100 Strzyżów
Skontaktuj się z nami drogą telefoniczną 530 737 841 lub mailowo: info@epraktyk.pl
Skan protokołu i formularz reklamacji prześlij na adres mailowy: info@epraktyk.pl
Prawo odstąpienia od umowy
• Jeśli nie jesteś przedsiębiorcą masz prawo odstąpienia od umowy zawartej za pośrednictwem sklepu w terminie 14 dni od wydania rzeczy, bez podania przyczyny.
• Warunkiem realizacji prawa odstąpienia od umowy jest złożenie przez Klienta stosownego oświadczenia pisemnie albo w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej.
• Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, numer rachunku bankowego na jaki powinny zostać zwrócone klientowi pieniądze oraz zwracany towar należy wysłać na adres: ePraktyk Bartosz Zieliński, ul. Talasiewicza 16, 38-100 Strzyżów.
• Pieniądze zwrócone zostaną klientowi na wskazany przez niego rachunek bankowy, którego numer powinien dołączyć do przesyłanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
• Formularz możesz odesłać na powyższy adres pocztowy lub na adres mailowy: info@epraktyk.pl